Penjagaan Kesihatan Murah Mungkin



Semua orang suka tawar-menawar; dan kenapa mereka tidak suka untuk mendapatkan sesuatu pada harga yang lebih baik daripada yang mereka fikir mereka mungkin perlu keluar dari tempat pertama? Inilah sebabnya mengapa ia sebenarnya membayar untuk membeli-belah untuk top class penjagaan kesihatan yang lebih murah.

Ini tidak bermakna untuk menyelam ke pilihan pertama yang kurang mahal yang anda temukan. Ia bermakna meluangkan masa untuk membandingkan apa yang anda dapati di satu laman web dengan apa yang anda dapati pada yang lain. Pasti ia mungkin terdengar seperti banyak kerja untuk melakukan itu, tetapi jika ia menjimatkan wang anda dan memberi anda apa yang anda mahu untuk penjagaan kesihatan, maka itu bernilai baik.



Sebaik sahaja anda mencari sesuatu yang anda fikir akan berfungsi, angkat telefon dan hubungi agen insurans kesihatan yang bertugas dan mula bertanya beberapa soalan menunjuk tentang pelan yang anda berminat. Bercakap kepada ejen adalah cara terbaik untuk mengetahui peraturan dan pengecualian terhadap peraturan? Yang sering lebih penting daripada yang dilindungi.

By the manner, hanya kerana anda mencari sesuatu di laman web insurans kesihatan yang mempunyai harga yang sangat baik, jangan ambilnya sebagai kebenaran mutlak semasa anda membacanya. Laman web ini direka untuk memberikan maklumat umum sahaja, jadi perkara anda akan berbeza. Setiap kes IS berbeza dan inilah sebabnya mengapa menjangkakan untuk mendapatkan apa yang anda lihat di laman web tidak akan berfungsi. Apa yang anda lihat ada contoh "misalnya" tentang apa yang seseorang boleh bayar jika ia menjadi umur XX, dalam kesihatan XX, tanpa penyakit XX.

Bingung? Ini adalah salah satu sebab orang lebih suka bercakap dengan ejen dan mendapatkan maklum balas segera. Membaca maklumat di laman web, sementara yang baik untuk umum, tidak banyak untuk menentukan keadaan tertentu anda. Ini adalah benar jika anda mula membincangkan keadaan yang sedia ada. Mereka membuat perbezaan yang signifikan terhadap kadar top rate insurans kesihatan anda.

Walaupun membeli-belah untuk insurans kesihatan bukanlah perkara yang paling menyeronokkan di dunia, ia boleh menjadi lebih mudah dan lebih murah jika anda melakukannya dengan cara yang betul. Luangkan masa untuk meneroka semua pilihan anda sebelum membuat keputusan muktamad.
Kirim masukan
Histori
Disimpan
Komunitas

Click to comment