Adakah Penanggung Insurans Sebenarnya Tawaran Insurans Auto Diskaun?


Terdapat banyak jenis insurans automobile diskaun yang tidak berkaitan. Sesetengah diskaun diketahui oleh kebanyakan orang tetapi terdapat beberapa diskaun tambahan yang mungkin anda dapati yang tidak diketahui secara umum. Contohnya jika anda seorang yang mempunyai rekod memandu yang bersih selama 3 hingga 5 tahun yang lalu ada diskaun tambahan untuk anda. Maksudnya, anda tidak mengalami kemalangan atau menerima tiket dalam tempoh ini. Jika anda mempunyai lebih daripada satu polisi dengan syarikat yang sama atau telah menginsuranskan lebih daripada satu kereta dengan hanya satu penanggung insurans, anda biasanya akan mendapat diskaun tambahan.

Disamping itu diskaun umum dan terkenal ada langkah penjimatan kos lain yang mungkin anda dapat. Telah didapati bahawa orang yang mempunyai ijazah kolej terutamanya dalam kejuruteraan atau sains boleh menerima kadar insurans car yang lebih rendah. Individu yang mempunyai jenis darjah ini mempunyai risiko yang kurang maka darjah lain. Sekiranya anda mempunyai ijazah dalam bidang biokimia, bidang kejuruteraan dan lain-lain yang berkaitan maka anda boleh mendapatkan diskaun tambahan untuk insurans kereta anda jika anda membeli borang dasar Kumpulan Abad ke-21 (AIG Direct). Umumnya kira-kira 10 hingga 30 peratus boleh disimpan selagi anda mempunyai rekod memandu yang baik.



Guru dan petani juga dianggap sebagai pelanggan risiko rendah dan mungkin layak mendapat insurans vehicle diskaun. Banyak syarikat insurans kereta akan menawarkan diskaun insurans kereta tambahan jika anda seorang pendidik. Simpanan yang digunakan untuk diskaun ini akan berbeza-beza bergantung kepada pensijilan anda dan yang menyatakan anda mengajar. Anda mungkin perlu menjadi profesor kolej sepenuh masa untuk melayakkan diri untuk diskaun insurans kereta tetapi anda perlu menyemak terlebih dahulu dengan syarikat insurans anda.

Geico menawarkan diskaun insurans kereta tentera khas untuk anggota aktif dan tidak aktif. Ahli tentera boleh menjimatkan antara 2 hingga 15 peratus melalui Geico. Geico menawarkan kadar yang dikurangkan khas jika anda mempunyai kenderaan yang tersimpan dan menerima bayaran pemadaman api. Mereka juga akan mengurangkan liputan anda sekurang-kurangnya jika anda dihantar ke laut dan meletakkan kenderaan anda dalam simpanan. Lagipun Geico bermaksud Syarikat Insurans Pekerja Kerajaan.

Umur dan umur panjang sebagai penaung dengan software insurans kereta Hartford AARP akan menawarkan anda lebih banyak diskaun. Ahli AARP akan menerima diskaun yang lebih besar pada pelbagai dasar dan polisi pelbagai kenderaan. Jika anda telah diinsuranskan dengan syarikat selama lebih 5 tahun, anda akan menerima diskaun tambahan.

MetLife akan menurunkan kos insurans auto anda jika anda mengambil dan lulus kursus yang ditawarkan dari Majlis Keselamatan Negara, terutamanya kursus memandu bertahan. Kursus-kursus ini boleh diambil dalam talian atau anda boleh menempah package kursus lengkap. Jika anda mempunyai banyak mata pada lesen anda maka mengambil kursus memandu bertahan adalah cara yang hebat untuk mengurangkan pembayaran insurans anda.

Jika anda fikir anda mungkin layak mendapat lebih banyak diskaun atau tidak pasti apa-apa diskaun tambahan anda harus berbincang dengan ejen insurans. Katakan kepada mereka bahawa anda ingin membandingkan harga dan diskaun dari banyak syarikat dan jangan risau kerana mereka semua menawarkan sebut harga insurans percuma. Diskaun tambahan ini boleh memberi kesan kepada premium insurans anda dan mengambil sedikit masa untuk menyiasat dasar yang berbeza boleh menjimatkan sedikit wang. Pastikan anda mempunyai semua soalan yang ditulis sebelum anda bercakap dengan ejen anda untuk memastikan anda tidak lupa apa-apa. Anda bersedia untuk menentukan syarikat mana yang menyediakan perlindungan dan diskaun terbaik untuk anda.

Oleh Joe Welusz
Kirim masukan
Histori
Disimpan
Komunitas

Click to comment