Anda Pikirkan Anda Tidak Perlu Insurans Penyakit Kritikal?



3126/5000
Anda Pikirkan Anda Tidak Perlu Insurans Penyakit Kritikal?
Jika anda pernah mengalami penyakit atau keadaan kritikal seperti kanser, serangan jantung atau angin ahmar dan bertahan selama tiga puluh hari atau lebih, anda memerlukan insurans penyakit kritikal. Dengan hanya beberapa pengecualian, semua yang diperlukan adalah anda bertahan selama tiga puluh hari selepas tarikh analysis dan jumlah sekali wang tunai bebas cukai akan dibayar kepada anda.

Penyakit kritikal memberi kesan kepada ramai orang di seluruh dunia. Insurans penyakit kritikal memainkan peranan penting dalam kehidupan orang dewasa hari ini. Laporan menunjukkan bahawa jumlah orang yang memohon insurans penyakit kritikal terus meningkat, sama seperti kadar penyakit kritikal.



Hampir 1.5 juta orang di Amerika Syarikat akan menyerang beberapa bentuk kanser tahun ini. Satu daripada dua orang Kanada yang berumur sixty five tahun akan mengalami serangan jantung. Dianggarkan 850,000 orang di United Kingdom akan mengalami beberapa bentuk Dementia dalam tempoh dua tahun akan datang.

Peningkatan adalah terdapat 9,eight juta kanser yang terselamat di Amerika Syarikat. Ninety five% daripada mangsa serangan jantung bertahan dalam serangan awal. Leaps and bounds dibuat dalam penyelidikan penyakit Alzheimer. Oleh itu, bertahan selama tiga puluh hari atau lebih lama selepas prognosis pastinya merupakan kemungkinan yang kuat.

Walau bagaimanapun, walaupun lebih ramai orang masih hidup dengan penyakit kritikal selama berbulan-bulan selepas analysis mereka, mereka mungkin tidak dapat berfungsi dengan kemampuan penuh untuk keseluruhan hidup mereka. Wang yang datang dari insurans penyakit kritikal akan membantu ketika anda tidak dapat melakukan tugas harian dan memerlukan penjagaan dari seorang jururawat, atau jika anda tidak boleh kembali ke pekerjaan anda. Anda mungkin terhad kepada kerusi roda dan memerlukan tanjakan untuk dibina di rumah anda. Anda mungkin memerlukan katil health facility, tangki oksigen, reveal jantung atau beberapa peralatan perubatan lain. Jika anda mencari rawatan yang memerlukan anda meninggalkan negara ini, insurans penyakit kritikal boleh membantu perbelanjaan ini juga.

Beberapa syarikat insurans penyakit kritikal yang terkenal adalah Trustmark, Stonebridge dan Life Assurance. Ingatlah bahawa tidak satu syarikat akan menjadi pilihan terbaik bagi setiap individu. Sesetengah syarikat menawarkan perlindungan kepada pelanggan tertentu seperti kanak-kanak, perniagaan, warga tua, keluarga atau individu yang bekerja sendiri. Kadar diskaun tersedia dari kebanyakan syarikat untuk kakitangan tentera, pemegang polisi berganda atau pelanggan dengan kesihatan luar biasa.

Jangan membuat kesilapan hanya memilih syarikat insurans penyakit kritikal pertama yang datang bersama dengan kadar yang anda mampu. Mengambil masa tambahan untuk berbelanja di sekitar, ia akan membuktikan untuk menjadi bernilai masa anda. Melakukan penyelidikan yang mencukupi pada mulanya untuk menjimatkan wang untuk tahun yang akan datang daripada membayar dasar insurans penyakit kritikal yang terlalu mahal.

Insurans penyakit kritikal bukanlah yang terbaik dalam semua kes. Beberapa individu akan lebih baik untuk membeli dasar insurans hayat yang mudah. Walau bagaimanapun, tidak mengapa jika anda mencari insurans hayat atau insurans penyakit kritikal; anda tidak sepatutnya membayar lebih daripada yang anda perlukan untuk liputan yang anda mahukan. Jimat wang dengan membandingkan dengan sebut harga dari beberapa pembekal perlindungan insurans yang berbeza.
Kirim masukan
Histori
Disimpan
Komunitas

Click to comment