Beberapa Perkara Untuk Menonton Dalam Quote Insurans Kereta Percuma Anda



Insurans kereta adalah sangat penting apabila anda membincangkan keselamatan anda dan keupayaan untuk memiliki perlindungan sekiranya anda masuk ke dalam kemalangan. Terdapat banyak jenis syarikat insurans kereta yang terdapat di dalam talian dan di kedai. Sekiranya anda mencari petikan insurans kereta percuma pilihan terbaik anda akan pergi ke talian untuk beberapa syarikat insurans yang berbeza.

Apabila anda mencari quote insurans kereta percuma terdapat banyak pilihan yang anda perlu fahami mengenai perlindungan. Perlindungan khas termasuk: liabiliti kecederaan tubuh, liabiliti kerosakan harta benda, bayaran perubatan, pemandu yang tidak diinsuranskan dan tidak diinsuranskan, dan kerosakan harta motoris yang tidak diinsuranskan. Komprehensif, perlanggaran, perkhidmatan jalan kecemasan, dan pembayaran balik sewa, dan kecurian adalah beberapa perkhidmatan tambahan yang boleh anda ada pada petikan insurans kereta anda.



Perlindungan tipikal yang anda akan dapati dengan quote insurans kereta percuma diperlukan oleh undang-undang. Ini bermakna anda perlu mempunyai minimal perlindungan ini. Negeri-negeri tertentu akan meminta perlindungan tambahan bergantung kepada undang-undang mereka. Ada negeri-negeri tertentu yang tidak memerlukan perlindungan motoris yang tidak diinsuranskan. Untuk membuat kutipan insurans kereta percuma anda kurang anda mungkin ingin mengetahui keadaan negara anda yang memerlukan anda mempunyai sejauh mana perlindungan biasa dan kemudian anda boleh memilih apa yang anda perlukan.

Satu lagi cara untuk menjimatkan wang dengan perlindungan tipikal adalah mempunyai minimum jumlah perlindungan yang diperlukan. Untuk liabiliti kecederaan tubuh anda mempunyai pilihan untuk memilih jumlah liputan terendah sebanyak 25,000 / 50,000. Anda boleh memilih sehingga three hundred,000 / 500,000 sebagai liputan; Walau bagaimanapun jumlah ini jelas akan meningkatkan kutipan insurans kereta percuma anda lebih tinggi. Kerosakan harta boleh serendah 15,000 atau lebih daripada 100,000. Ingat bahawa jumlah perlindungan yang anda diinsuranskan adalah jumlah syarikat insurans akan membayar anda untuk kemalangan. Apa-apa kerosakan yang lebih tidak akan dilindungi oleh syarikat insurans dan boleh membiarkan anda secara peribadi bertanggungjawab jika ganti rugi ditentukan lebih daripada jumlah liputan yang anda lakukan pada polisi insurans kereta anda.

Apabila anda mendapatkan petikan insurans kereta percuma, sebaiknya pastikan anda berada dalam undang-undang negeri dan anda mempunyai sekurang-kurangnya perlindungan khas. Mari lihat pilihan perlindungan tambahan. Pertama sekali jika anda mempunyai kereta baru yang anda mempunyai pinjaman atau pajakan anda akan diminta untuk membeli komprehensif dan perlanggaran. Ini untuk melindungi kepentingan mereka kerana mereka masih mempunyai hak ke dalam kereta. Ini mungkin membuat sebut harga anda lebih sedikit daripada yang anda mahu, tetapi tidak ada cara untuk melindungi perlindungan ini selagi anda mempunyai pinjaman atau pajakan. Jika anda memiliki kereta keluar maka anda dibenarkan untuk memilih hanya perlindungan khas untuk menyelamatkan diri sedikit wang. Perlu diingatkan bahawa kecurian, kebakaran kereta, dan kerosakan hidupan liar tidak dilindungi di bawah perlindungan khas yang anda perlu mempunyai perlindungan komprehensif dan perlanggaran.

Dua pilihan terakhir yang anda akan dapati termasuk pembayaran balik sewa dan perkhidmatan jalan kecemasan. Anda boleh menyimpan wang dengan quote insurans kereta percuma anda jika anda menolak perlindungan ini. Jika anda tidak mempunyai perlindungan ini di bawah pelan lain seperti AAA, anda mungkin ingin membayar tambahan $ 10 untuk kedua-dua perlindungan.

Perlu diingat bahawa anda mempunyai kawalan ke atas vehicle insurance anda percuma untuk jumlah deduktibles dan anda boleh mencampur dan memadankan coverages dan jumlah yang boleh ditolak sehingga anda hanya mempunyai jenis perlindungan insurans yang anda cari.
Kirim masukan
Histori
Disimpan
Komunitas

Click to comment