Insurans Pampasan Pekerja Florida - The Tritty Truth


Insurans Pampasan Pekerja Florida - The Tritty Truth
Florida mempunyai banyak perkara untuk menawarkan individu di seluruh dunia. Bukan sahaja tempat yang cantik untuk hidup, tetapi ia menawarkan harga yang hebat untuk barangan dan tarikan yang anda tidak perlu hidup tanpa menyaksikan. Ramai orang tertanya-tanya jika ada kelemahan selain daripada taufan. Malangnya, kelemahan lain adalah insurans pampasan pekerja Florida.
Walaupun pampasan pekerja Florida merangkumi semua genre pekerjaan dan pekerjaan yang berbeza di negeri Florida, sesetengah perniagaan cuba menipu. Jadi, mereka tidak membeli insurans pampasan pekerja untuk pekerja mereka walaupun mereka mesti. Sesetengah perniagaan yang cuba melangkau lebih terperinci kecil di Florida umumnya adalah perniagaan pembinaan dan majikan.
Sebab mereka cuba dan melangkaui insurans adalah kerana mereka merasakan mereka tidak perlu membekalkan subkontraktor dengan manfaat ini. Realiti keras ini walaupun, jika mereka tidak membekalkan para pekerja ini dengan pampasan pekerja, mereka boleh menghadapi ganti rugi serius.
Seorang kontraktor bukan sahaja boleh membawa tindakan undang-undang kepada perniagaan dan mendakwa, tetapi perniagaan juga perlu membayar untuk setiap pekerja yang tidak mempunyai pampasan pekerja kerja. Ini bermakna membayar sejumlah besar, setiap pekerja. Ini juga akan mencerminkan perniagaan yang teruk dan akan merosakkan reputasi mereka serta akaun bank mereka.
Setiap Floridian mempunyai hak untuk bekerja pampasan lelaki termasuk perniagaan besar seperti T-Mobile atau yang kecil seperti Moms Kitchen di West Palm Beach. Ini juga termasuk tetapi tidak terhad kepada perniagaan rumah dan pekerja yang bekerja untuk mereka.
Walaupun kos pelan pampasan pekerja kerja boleh sedikit mahal kepada sesetengah orang, ia boleh jadi bernilai. Ini benar terutamanya jika anda bekerja dalam bidang yang mudah terluka pada pekerjaan. Sesetengah perniagaan seperti itu adalah runcit, pembinaan, kilang, dan juga kerja meja kerana terowong carpel banyak kali berlaku.
Memandangkan negeri mempunyai peraturan yang menuntut perniagaan mempunyai pampasan pekerja, kebanyakan tempat pekerjaan mempunyai rencana itu. Pekerja dan perniagaan perlu memahami bahawa memiliki insurans pampasan pekerja Florida bukan sahaja penting untuk pekerja tetapi juga untuk perniagaan. Sekiranya anda cedera pada pekerjaan atau mati, anda mahu diri anda dan keluarga atau keluarga anda dilindungi dan dapat merasa selamat.
Ini hanya boleh berlaku sekiranya ada sesuatu yang terjamin kepada anda jika sesuatu berlaku. Sama ada pembayaran bil perubatan, faedah kematian atau bayaran untuk kehilangan upah. Semua, beberapa atau satu dilindungi di bawah insurans pekerja kerja.
Kirim masukan
Histori
Disimpan
Komunitas

Click to comment