Adakah Ia Mungkin Dapatkan Insurans Hayat Terjangkau?


Adakah Ia Mungkin Dapatkan Insurans Hayat Terjangkau?
Dalam iklim semasa, ramai yang menginginkan nilai untuk wang mereka lebih dari sebelumnya dan mencari sekitar untuk insurans hayat yang berpatutan. Setiap kali anda pergi membeli sesuatu, sama ada pakaian atau barangan runcit, anda akan mahu membeli-belah dan mencari tawaran terbaik; berharap bahawa anda akan mendapat nasib baik dan mencari tawaran notable di pasaran. Proses ini akan bekerja sama apabila anda ingin membeli polisi insurans hayat yang berpatutan.

Bagaimana untuk mencari polisi insurans hayat yang berpatutan untuk anda



Terdapat banyak polisi insurans hayat yang berbeza yang ditawarkan dan ditawarkan kepada orang di dalam pasaran, dengan nilai terbaik dari polisi, dan insurans hayat yang paling berpatutan adalah insurans hayat jangka panjang. Terdapat beberapa sebab di sebalik ini, apabila anda benar-benar pergi dan membeli dasar anda akan mahu dasar yang akan memastikan anda terhadap dua perkara? (1) nilai insurans sebenar akan membina jangka masa untuk anda dan akan terakru menjadi pembayaran sekaligus yang akan dibayar pada masa akan datang, dan (2) nilai tunai akan dikaitkan dengan polisi apabila ia dikembalikan kepada anda pada matang dan dengan itu akan menjadi nilai yang lebih tinggi daripada yang asalnya.

Istilah sebenar (panjang) polisi insurans sedemikian boleh panjang dari 10 hingga 30 tahun, dan bergantung kepada tempoh masa yang telah anda pilih ketika menubuhkan penutupan sebenar. 30 tahun adalah jumlah maksimum masa yang dapat dilindungi. Apabila anda mencari untuk melabur wang anda untuk jangka masa jenis ini, anda perlu menganalisis dasar kewangan anda dengan berhati-hati dan memastikan bahawa ia mengandungi setiap senario yang mungkin boleh berlaku kepada anda, oleh kerana itu akan meyakinkan anda bahawa anda mempunyai dasar yang akan melindungi anda untuk pelbagai kemungkinan untuk masa depan. Sebagai contoh, jika anda seorang individu yang mempunyai bilangan anak, yang kini bergantung kepada anda, mungkin anda lebih baik memilih satu polisi yang akan melindungi anda untuk tempoh maksimum 30 tahun? Ini akan memastikan bahawa anak-anak anda dilindungi untuk sebarang kemungkinan sekiranya sesuatu berlaku kepada anda.

Jika anda mencari dasar yang akan menawarkan anda kemampuan yang tinggi, maka anda perlu mendekati beberapa syarikat insurans hayat, broker dan pakar untuk menghasilkan beberapa petikan yang anda dapat membandingkan antara satu sama lain. Jelas sekali, petikan terbaik semua ini akan menjadi yang menawarkan top class kos rendah untuk terma dan syarat terbaik polisi insurans hayat, dan ia juga perlu sesuai dengan apa yang anda mahu dari firma insurans sedemikian.

Walau bagaimanapun, untuk istilah yang terbaik, anda perlu melihat dan menubuhkan dasar yang membawa tag yang boleh diperbaharui yang dijamin. Teg ini bermakna bahawa pada akhir tempoh, anda akan dapat memperbaharui tempoh polisi insurans hayat, tetapi kemungkinan besar akan menjadi top rate yang lebih tinggi kerana anda akan lebih tua daripada anda dahulu; Walau bagaimanapun, anda akan dapat? Membeli-belah di sekitar? Dan dapat memilih penyedia lain sekiranya mereka menawarkan kos yang lebih baik untuk insurans itu.

Berapa kos Insurans Hayat Terjangkau?

Saya mengharapkan banyak daripada anda yang membaca artikel ini tidak tahu, atau ada idea, berapa banyak polisi sedemikian akan dikenakan kepada anda, dan berapa premium bulanan untuk polisi insurans hayat yang berpatutan dari segi wang tunai. Veteran yang berpengalaman dalam bidang ini akan mengatakan bahawa apa yang perlu anda ketahui adalah faedah dan kemudian membandingkan seperti seperti ketika melihat top class di seluruh papan, tetapi anda harus menargetkan sekitar $ 100 dolar sebulan pada $ 800000 premium. Walau bagaimanapun secara amnya, amaun yang anda diinsuranskan hendaklah memberi kepada orang yang anda meletakkan sebagai penama (penerima) pembayaran polisi anda, memastikan bahawa apa-apa hutang atau bil hutang yang dibayar, serta pengebumian perbelanjaan tentu saja.

Apabila anda memikirkan jumlah wang yang anda ingin tinggalkan untuk orang, anda perlu melihat ke arah tidak membimbangkan mana-mana orang yang akan bertindak sebagai orang yang dinamakan, menerima pulangan polisi insurans hayat anda. Jika anda melihat wang hari ini (10 kali pendapatan anda) dan memohon inflasi kepadanya? Terdapat banyak kalkulator di luar sana? Maka anda akan dapat melihat harga yang anda mesti diinsuranskan dan bandingkan harga top class untuk memastikan anda dapat memperoleh insurans hayat yang berpatutan.
Kirim masukan
Histori
Disimpan
Komunitas

Click to comment