Florida Medical Insurance



Insurans perubatan Florida terdiri daripada dua kategori utama: Insurans perubatan individu Florida dan insurans perubatan kumpulan Florida. Kedua-dua kategori ini mempunyai banyak persamaan tetapi banyak perbezaan penting juga.

Ramai penduduk Florida agak biasa dengan insurans perubatan kumpulan besar melalui majikan mereka jika mereka pernah bekerja untuk sebuah syarikat besar (di Florida kumpulan besar dianggap sebagai syarikat atau kumpulan yang mempunyai lebih daripada 50 pekerja). Walau bagaimanapun, apabila memahami pemahaman perubatan individu di Florida dan bagaimana ia berfungsi atau memahami insurans perubatan kumpulan kecil di Florida dan bagaimana ia berfungsi ternyata agak berbeza daripada pelan insurans perubatan kumpulan yang paling banyak diketahui dengan baik untuk begitu lama.



Insurans perubatan individu di Florida adalah berbeza daripada insurans perubatan kumpulan di Florida kerana hakikat bahawa jabatan pengunderaitan di setiap syarikat insurans Florida akan meneliti dengan ketat apa-apa syarat yang sedia ada yang dimiliki pemohon dalam sejarah kesihatan mereka (akan kembali kepada 10 tahun ) jika mereka memohon polisi individu.

Kajian ini bertujuan untuk mencari keadaan kesihatan yang buruk atau prekursor terhadap keadaan kesihatan seperti kencing manis, kolesterol tinggi, penyakit jantung, obesiti, kanser, dan sebagainya. Keadaan seperti diabetes, kanser, penyakit jantung dan obesiti yang teruk akan menyebabkan syarikat insurans kesihatan Florida untuk secara automatik menolak permohonan perlindungan dengan polisi insurans perubatan individu.

Keadaan kesihatan yang kurang teruk seperti kolesterol tinggi, tekanan darah tinggi, obesiti ringan, dan radang paru-paru / refluks asid secara amnya akan mengakibatkan penunggang diletakkan di atas polisi yang mengiringi yang tidak termasuk perlindungan untuk apa-apa yang berkaitan dengan keadaan pra-sedia tertentu . Penunggang biasanya dikenakan secara tidak tetap atau secara sementara (12-24 bulan dalam kebanyakan kes).

Terdapat beberapa syarikat insurans di Florida (salah seorang daripada mereka kini adalah Aetna) yang tidak mengeluarkan penunggang di sisi insurans perubatan individu seperti yang paling biasa tetapi sebaliknya? Seorang pemohon yang mereka anggap membentangkan risiko berlebihan disebabkan keadaan yang sedia ada. Kadar ini? Semata-mata bermaksud bahawa mereka akan menawarkan untuk menutup syarat-syarat pra-sedia yang ringan tetapi mereka akan menawarkan anda kadar peningkatan jumlah premium yang boleh 10% lebih daripada yang pada awalnya memetik anda, 25% lebih, 50% lebih; semuanya bergantung kepada jabatan pengunderaitan di syarikat insurans mengenai jumlah top rate yang akan mereka tawarkan jika mereka memutuskan untuk menerima anda.

Insurans perubatan kumpulan Florida adalah lebih mudah kerana pada amnya tidak banyak penelitian terhadap sejarah kesihatan pemohon dan keadaan yang sedia ada. Ini baik atau buruk bergantung pada keadaan kesihatan anda sekarang. Adalah baik jika anda seorang yang tidak sihat dengan beberapa syarat utama yang sedia ada kerana ia membolehkan anda memperoleh insurans perubatan kumpulan apabila anda akan ditolak jika anda cuba mendapatkan insurans perubatan individu (kerana keadaan anda yang sedia ada). Walau bagaimanapun, adalah tidak baik dari segi kewangan jika anda seorang yang sihat kerana anda membayar kos top rate yang lebih tinggi untuk insurans perubatan kumpulan (berbanding dengan insurans perubatan individu)? Itu adalah melainkan jika majikan anda membayar kos untuk semua insurans perubatan kumpulan anda: maka anda agak gembira (kecuali jika anda mempunyai keluarga dan majikan anda tidak begitu baik untuk membayar mereka untuk berada di liputan perubatan kumpulan juga! )

Hanya dari apa yang telah anda pelajari setakat ini; yang anda fikir akan lebih mahal? Insurans perubatan kumpulan atau insurans perubatan individu? Jika anda berkata insurans perubatan kumpulan maka anda berada di landasan yang betul untuk memahami perbezaan utama antara keduanya. Fikirkan kos insurans perubatan kumpulan berbanding kos insurans perubatan individu seperti ini: jika rakan sekerja baru anda di bilik sebelah di sebelah anda mempunyai kanser kemudian meneka apa? Mereka akan dapat mendapatkan liputan kumpulan mengenai pelan kumpulan anda walaupun mereka tidak akan diluluskan untuk polisi insurans perubatan individu. Anda sebagai orang yang sihat secara semulajadi memberi subsidi kos pekerja anda yang tidak sihat (dan semua orang yang tidak sihat lain) dalam membayar top rate mereka. Ini sudah tentu bahawa top class akan lebih tinggi untuk pelan insurans perubatan kumpulan di Florida di mana syarikat insurans perlu mengambil orang yang sihat dan tidak sihat berbanding dengan pelan insurans perubatan individu di Florida di mana syarikat insurans boleh memilih dan memilih siapa mereka akan terima.

Pastikan anda menyelidik pilihan insurans perubatan Florida dengan teliti dengan berunding dengan ejen bebas yang boleh mewakili pelbagai syarikat insurans kesihatan dan membandingkan perbandingan insurans perubatan Florida dari pelbagai syarikat bersebelahan. (Pastikan anda tidak percaya mana-mana ejen insurans Florida yang memberitahu anda bahawa anda akan diluluskan untuk polisi insurans perubatan individu sama ada anda mempunyai keadaan yang sedia ada
Kirim masukan
Histori
Disimpan
Komunitas

Click to comment